Femspace Mentorprogram 2.0


A 2018. évi, tavaszi mentorprogram a végéhez közeledik, ezért szeretnénk egy-két pozitív visszajelzést megosztani veletek.
Összeállította: Bartha Elektra

Itt a tapasztalatok szemelvénye:

„A Mentorprogram számomra mint mentor több okból is fontos. Egyrészt tovább tudom adni a saját tapasztalataim és ezáltal másoknak tudok segíteni. Ezen felül saját magam is fejlődők, mivel a folyamatos kommunikáció is egyfajta pluszt jelent, valamint a programon keresztül új embereket ismerek meg.“ (Torda Otília mentor)

„Mentorom, Rita személyében egy számomra izgalmas és inspiráló személyiséget ismertem meg. Életútja, szemlélete és tanácsai is hozzájárultak ahhoz, hogy másképp tekintsek magamra és a problémáimra. Önbizalomban, vállalkozásfejlesztésben és német tanulásban kértem tőletek segítséget. Tulajdonképpen mindháromhoz tud Rita kapcsolódni, az első kettőben sok dolgot átbeszéltünk és lendületet kaptam a találkozóktól a cselekvésre. A harmadik témán is dolgozunk  Eddig kétszer találkoztunk, de ez is elég volt hozzá, hogy a két találkozó között látványosan változzon a hozzáállásom és sokkal pozitívabban lássam a lehetőségeimet. Még egy találkozót biztosan tervezünk a program keretében, illetve remélem, hogy megmarad a kapcsolatunk hosszabb távon is.

Nagyon elégedett vagyok a párosítással és sokat kaptam Ritától! Jó dolog, amikor valaki így figyel rád, türelmesen meghallgat és próbál segíteni.“ (Ivánku Zsuzsa, mentorált)



„A programban tapasztaltak ismét rávilágítanak arra, milyen komoly kérdésekkel kell a külföldre költözött embereknek / nőknek megvívniuk, és mennyire fontos lehet a lelki támogatás, bátorítás, egymásra való figyelem.“ (Tarpay Bori, mentor)

„Tanczer Bernadett vagyok, mentorált. Függő...:)  Gratulálok és hálásan köszönöm a kezdeményezést és a lehetőséget, hogy részt vehetek a nemzetközi Mentorprogramotokban! Magyarországról, Ajkáról tartjuk a skype kapcsolatot a Bécsben élő Sheila Boateng mentorommal, aki már személyes habitusával is "gyógyít" engem, a csendesebb családanyát :)
Az első alkalommal megadta nekem a ritmust, összeírtam a célkitűzéseimet, azok konkrét megjelölésével. Ez MÁR egy előrelépés a "de jó lenne" vágyak helyett.“

„A mentorprogram, úgy érzem, mindkét résztvevő számára nagyon sokat tud adni. Hisz a mentor is tanul, feladatok, kihívások elé kerül, aminek a megoldásában önmagát is jobban megismeri.
Mindenkinek csak ajánlani tudom, bármi is lenne az, amiben segítséget tud nyújtani, vagy segítségre van szüksége. Érdemes időt és energiát belefektetni, hisz minden a javunkat szolgálja.“ (Krajic Brigitta, mentor)

És zárásképp egy elégedett mentorporgram páros: Adél és Kriszti.
  




Comments

Popular Posts